tolfte december

Hej på er! har inte bloggat på någon vecka ,men har inte haft tid för nu har det vart så mycket prov för betygen ska sättas imorgon. Jag gjorde mitt sista prov igår för iår, så himla skönt!
Helgen spenderades i Vattholma tror jag det va? aa iaf där var det lite roligheter, så min helg blev riktigt lyckad!
I helgen som kommer ska jag eventuellt spela lucia cupen om jag blir uttagen förstås, ska bli så kul med lite större ytor och konstgräs. Ska försöka uppdater i veckan men jag vet inte om jag hinner, så det får vi se helt enkelt.

Kommentarer
Postat av: milina.blogg.se

Fin bild på dig :)

Svar: tack så mycket! :)
Jennifer

2013-12-11 @ 01:01:17 - http://milina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0