Fredag

Det har inte hänt något speciellt idag men snart ska jag iaf åka till några vänner sen blir det hem och sova för jag har match imorgon mot Gagnef. Det fick bli ett snabbis inlägg för jag inte har uppdaterat på ett tag.
 
 

Plugg

Nu när skolan har börjat på riktigt så är det en massa plugg så hinner inte med bloggnigen lika mycket. Jag kan börja med att berätta lite vad jag har sysslat med under helgen.
I fredags åkte jag in till stan efter skolan med Nelly och Jennifer, då fick jag med mig lite saker som kommer upp sen.
Lördag spelade jag match (vi vann med 5-0) tror jag de va, på kvällen var jag parkeringsvakt och sedan gick jag på Rolandz.
söndagen var jag sjukt trött men så ringer min tränare och frågar om jag kan vara med på b-lags matchen och den vann vi med 4-2, så det var en lyckad helg kan man säga.
Nu: ska jag plugga lite och sen får vi se vad kvällen bjuder på.

Instagram

Här är fyra av mina senaste instagram bilder!


Lite smått & gott

Här är några saker som skulle passa perfekt till början av hösten! . 

DAGEN SOM VART

 
 
Tröja - hm / Jeans - Carlings / Converse - Nilson shoes / Klocka - Ur & Penn
Det hände inget speciellt idag i skolan, vi hade bara vanliga lektoner. Vi slutade halv två idag så det var skönt.
Snart ska jag fixa maten sen efter det ska jag nog stupa rakt ner i sängen för jag är så trött, ikväll kanske jag ska åka till stan men vi får se hur det blir med de.

TISDAG 20/8

Dr Denmin / t-shirt - Cubus / kofta - Cubus
Jag började i skolan i måndags, det var en väldigt lugn dag vi fick bara nya böcker och lite sånt. Idag hade vi vanliga lektioner, dan gick faktiskt ganska fort. Snart ska jag fixa mig till fotbollsträningen som vi har ikväll.

Dm-final

Idag ska jag åka till Enköping för att spela dm-final mot Vaksala, men nu måste jag packa väskan, bloggar efter matchen.


NEW IN

Jeans - lager 157
Jeans - lager 157
 Vinrödajeans - Carlings (Carro köpte fast dem var försmå så då fick jag dem)
Virödajeans - Carlings
Linne - fått av en släkting
Virkat linne - Ginatricot

STALLET

pike-gammal ridbyxor-hööks ridstrumpor-BT
Jag börjar morgonen med att gå ut och fixa stallet,efter det ska jag rida Jäger min systers häst. Zingo är tyvärr skadad,jag hade precis hunnit planera in en tävling till oss och så blev han skada så typiskt, men jag hoppas att han blir bättre snart.

DESIGN

Nu har jag äntligen fixat klart med designen, blev riktigt nöjd faktiskt!

KATTUNGAR

  
 
 
Jag kände för att fota så jag gick ut och fotade mina jätte söta kattungar!
 

bad

 
 
 
Vårt internet har krånglat så har inte kunnat använda datorn. Men här kommer några bilder från i måndags när jag var och badade med en del av min släkt.

chill

 
 
Nu har jag kommit hem från mina kusiner, vi badade och åt pizza.
Jag var så hungrig när jag kom hem så jag gjorde en smoothie och två mackar och gick upp på mitt rum och kolla film,riktigt mysigt! .
 

Poolhäng

Just nu ligger jag vid mina kusiners pool.
Bloggar när jag kommer hem.

Träningsmatch

Nu är jag på väg till samlingen, Rimbo står för motståndet. 
Igår spela jag match mot Sandviken vi vann med 3-0 så de var bra.


Ponnyn min

 Idag utmanade jag ödet och red barbacka, lyckades bryta axeln när jag red de sist. Så de var första gången sen dess och de gick jätte bra.

Jag tyckte att zingo behövde de för han gick verkligen super bra igår när vi hopptränade,tror den högsta höjden låg på 1.10 och så högt har vi aldrig hoppat så är riktigt nöjd med gårdagens pass .