Lördag


Började dagen med en löparrunda med två av mina systrar. Nu sitter jag och läser världens bästa bok "den femte vågen" jag brukar inte va den som läser men den här boken har jag faktiskt fastnat för. Jag har även vart duktig och städat mitt rum idag så nu är det fint. Imorgon ska jag åka till Norrtälje och spela cup med bästa laget. Hoppas ni haft en bra lördag!

tråk

 
Pluggat engelska hela kvällen typ men var tvungen att ta en liten paus, ska snart sätta igång med fysiken och matten. Haha det enda jag skriver om är mitt plugg typ, men jag hinner inte göra något annat om dagarna eftersom jag kommer hem så sent jämt. Men som sagt så ska jag återgå tilll pluuuggett nu. Ha det bra!

Happy wednesday

 

Kemi

Hej hörrni! hur mår ni? jag mår iaf jätte bra, jag har ju äntligen blivit frisk så himla skönt, hatar verkligen att vara sjuk. Livet rullar som vanligt. Kom hem för två timmar sen kanske? nu tänkte jag få lite plugg överstökat men och sen ikväll ska jag kolla på Sverige-Portugal men ni får ha det så bra!

Jägermaister

Jägermaister och jag får stå för bilden.
Började känna mig lite hängig i fredags och sedan fick jag feber på kvällen så jag har bara legat i sängen hela helgen och knarkat alvedon.. Börjar känna mig på bättringsvägen men jag kommer antagligen inte gå i skolan imorgon. Inte så intressant inlägg men jag kände att jag var tvungen att uppdatera eftersom jag inte har gjort det på hela helgen.
 

Favoriten

 
Skulle ut och rida på min favorit men underlaget var tyvärr för hårt och han är lite öm i hovarna så jag borstade honom bara. Ikväll är det fotbollsträning och jag är ovanligt taggad faktiskt, hatar att spela inne egentligen för man får så ont i knäna. Nu ska jag göra matteläxan och sen får vi se vad jag hittar på.
 
 

Gymnasium

(Bild tagen från we heart it)
Ska snart ta bussen in till stan för att sedan gå på öppethus hos Celsius, hoppas på att det kan göra mig lite klokare på vad jag ska välja för gymnasium. 
Hade prov idag gick väl sådär men hoppas på ett E iallafall. Ni får ha det så bra!

Kollade på några avsnitt av one tree hill när jag kom hem från skolan, man kan aldrig tröttna på den där serien har minst kollat på den hundra gånger, så himla bra!
Tog en liten paus i pluggandet, ska nämligen har prov i sammhällskunskap på onsdag, men nu ska jag återgå till de. Ha det bra!

Dagens


Stickad-hm/ jeans-jc /klocka-ur och pen/


Christmas

(Bild We heart it)
Hur tråkigt är det inte ute just nu? Bara mörkt och grått. Vill ha jul nu, tänk va mysigt med snö, pepparkakor, adventskalender, julgran, glögg, jullov, nyår, lussebullar, julskyltning och allt underbart som har med december och julen att göra. Längtar!