27 januari

 
Livet rullar på som vanligt. Ganska mycket prov i skolan nu så det är jobbigt.. Ska kanske dra till gymmet snart men vi får se om jag orkar. Haha tråkigt inlägg.

Bedroom

 
 
 
Jag fick en förfrågan om jag kunde lägga ut bilder på mitt rum, såhär är några. Dom blev jätte suddiga men jag hann tyvärr inte ta några nya så dom här får duga...
Idag har jag vart i Sala, tränat och städat mitt rum, en ganska ointressant dag. Snart ska jag gå och sova så jag orkar upp imorgon.

Lördag

Kofta-Hm// Linne-Gina Tricot// Jeans-Carlings// Klocka-Ur&Penn

watch

 
 
Här är min nya klocka som jag köpte här om dagen, den kommer från Ur & Penn och den kostad 120 kr, så det var ett riktig kap.
Igår åkte jag in till stan med Jennifer, vi snackade lite och åt på cupido, sedan åkte vi hem till henne och där väntade Becca för att göra oss sällskap. Snart ska jag fixa mig för att åka och träffa några av tjejerna. Hoppas ni har haft en lika bra start på helgen som jag!
 
 

Weekend


Två bilder från cupen
Började helgen med att åka till Hallstavik för cup med mitt fina lag, cupen gick okej vi kom till semifinal men förlorade den tyvärr. På lördagskvällen åkte jag till Lovisa för en kväll med tjejerna! 
Jag gjorde typ ingenting på söndagen förutom att åka på något möte med laget, vi fick reda på hur det kommer bli den kommande säsongen osv. Nu ska jag plugga lite. Ni får ha det så bra!

outfit

Tröja-Vero Moda / jeans-jc
Det här hade jag på mig idag, eftersom jag var så trött imorse så satte bara på mig något. Det kommer ett inlägg på vad jag gjorde i helgen osv. Nu ska jag byta om för jag ska åka iväg och träna. kram kram

webbis

Det fick bli en kass webbis. Eftersom det är onsdag idag så betyder det att vi har bara fyra lektioner,så himla skönt! nu ska jag pallra mig iväg till skolan. haha onödigt inlägg men men..

Tisdag fjortonde januari

(We Heart It) Tyckte bilden passade bra eftersom jag verkligen vill ha sommar nu! hatar slask och kyla.
Åkte in med klassen på hälsoäventyret idag, det var ganska tråkigt men det var ju bra att vi slapp några lektioner. Jag har inte gjort så mycket mer idag, nu ska jag iaf kolla på gårdagens avsnitt av Ph eftersom jag missade de igår. Ni får ha det så braaa.
 
 

Åttonde januari


Stickad-Hm // Dr denim-Carlings

stickade tröjor

 
 
Båda kommer från hm, den till vänster kostatde 100 kr och den till höger 199 kr.

oth

Drog ut på en löparrunda i morse med Madde och sedan körde vi lite styrka, jag ska typ på en uttagning för Celsius skolan på fredag haha typiskt mig att känna mig otränad inför såna saker. Jag har spenderat resten av dan i sängen framför oth, grymmaste serien!. Imorgon ska jag kanske åka in till stan, såå det kommer nog en uppdate efter de. Har verkligen ingen inspo just nu så ni får stå ut med sånna här tråkiga inlägg..

 


Nio senaste

 (Mina nio senaste instagram-bilder, @jenniferlindstroom)
Min helg har vart ganska lugn eller helg och helg vi har ju jullov men aja. jag började med att åka till Sala på lördagsmorgonen för att spela cup, vi gick till kvartsfinal men förlorade den tyvärr. Idag har jag bara hjälpt min syster med lite saker i hennes lägenhet, så har inte gjort något speciellt direkt. Sitter just nu och kollar på jvm finalen mellan Finland och Sverige, Finland leder tyvärr just nu men Sverige kommer nog tillbaka skulle jag tro.

standard frukost

Började dagen med att göra mig en riktigt god frukost, seriöst våfflor är det bästa jag vet plus att det är så lätt att göra!
Snart ska jag gå ut och fixa lite i stallet och sen ska jag rida ut på Jäger. Sen får vi se vad dagen har att erbjuda.