Sala


Sitter i bilen påväg till Sala för att fira julafton en tredje gång. Innan vi åker dit ska jag kolla lite i affärer, hoppas på att hitta en nyårs klänning har nämligen inte köpt något till nyår än. Inlägget om mina julklappar kommer nog imorgon för jag hann inte fota och så idag.

Julafton

 
 
 
 
 
 
Här är några bilder från min julafton. Jag hade en jätte trevlig och mysig jul, och jag fick även många fina julklappar! det kommer mer om dom imorgon. Hoppas ni också har haft en bra jul!

 
 
 

2013-12-23

(Bilder tagna från We Heart It)
Det har vart dålig uppdatering från min sida. Jag har äntligen fått jullov nu sååå skönt!! det var verkligen behövlig för jag var så skoltrött. Det är julafton imorgon så himla mys, synd att det inte har kommit någon snö bara. Idag ska jag julbaka och julstäda, det kanske kommer upp ett inlägg senare men ni får ha det så bra så länge!

bath

 
Jag kände att jag var tvungen att göra något för mig själv så jag hoppade i ett bad, gjorde en hårinpackning och använde body scrub. Efter att jag hade badat så smörjde jag in kroppen och nu sitter jag här i soffan och kollar lite bloggar och annat. Hoppas ni har haft en bra dag!
 

tolfte december

Hej på er! har inte bloggat på någon vecka ,men har inte haft tid för nu har det vart så mycket prov för betygen ska sättas imorgon. Jag gjorde mitt sista prov igår för iår, så himla skönt!
Helgen spenderades i Vattholma tror jag det va? aa iaf där var det lite roligheter, så min helg blev riktigt lyckad!
I helgen som kommer ska jag eventuellt spela lucia cupen om jag blir uttagen förstås, ska bli så kul med lite större ytor och konstgräs. Ska försöka uppdater i veckan men jag vet inte om jag hinner, så det får vi se helt enkelt.