NEW

Som ni ser har jag bytt header och menybild, jag var trött på dom gamla så jag orkade inte uppdatera ofta, men nu ska jag börja göra det. Hoppas ni gillar det!

Bananpannkakor

Åkte till gymmet vid nio i morse med Jonathan och Carro, gymma ungefär en timme. När jag kom hem var jag så hungrig så jag gjorde bananpannkakor, första gången jag gjorde det och det blev riktigit gott faktiskt. Snart ska jag ut och rida Zingo, jag har äntligen fått köra igång lite lugnt med honom eftersom han har vart skadad i ungefär två månader.

Raspberry

 
Började dagen med en varm kopp te och GA. Idag har jag gymmat och ridit sen har jag inte gjort så mycket mer så jag har inte så mycket att skriva om.

Mobilblogg


(mobilbilder)
Har precis kommit ut ur duschen, jag kände att jag behövde röra på mig eftersom jag har camp i helgen så jag tog en springtur, älskar att springa när det är mörkt, det blir så mycket lättare då. Bilderna som jag fotade i eftermiddags blev inte så bra, så vi hoppar dom.

Breakfast

 
Min frukost:
Jag tog sovmorgon idag eftersom jag praktiserar hemma, så himla skönt föresten. Under helgen hann jag med att ta navelpercing, va med Jennifer, och hälsa på min kusin. Nu ska jag ut i stallet och fixa några saker sedan på eftermidagen tänkte jag gå ut och fota lite, så ni kanske får se några bilder sen. Ha det så bra!

Springtur

 
Började dagen med en fem kilometers runda med Carro. Jag var så trött efter jag hade sprungit så det fick bli en mysdag med lite serier. Nu ikväll har jag bara tagit det lugnt och ätit lite godis.  
Igår var jag på hockey med några tjejkompisar sen gick vi hem till Becca och bara var där typ.

Brunett

 
 
 
 Jag kände verkligen att jag behövde göra något nytt med mitt hår för det såg så skabbit ut, så jag tonade de brunt. Det blev okej men jag är inte helt nöjd med resultatet. Så nu är jag brunett! .