Nio senaste

 (Mina nio senaste instagram-bilder, @jenniferlindstroom)
Min helg har vart ganska lugn eller helg och helg vi har ju jullov men aja. jag började med att åka till Sala på lördagsmorgonen för att spela cup, vi gick till kvartsfinal men förlorade den tyvärr. Idag har jag bara hjälpt min syster med lite saker i hennes lägenhet, så har inte gjort något speciellt direkt. Sitter just nu och kollar på jvm finalen mellan Finland och Sverige, Finland leder tyvärr just nu men Sverige kommer nog tillbaka skulle jag tro.

Kommentarer
Postat av: agnesandersson

Hoppas du får en jätte bra kväll! :)
kram

Svar: Tack detsamma! :) kram
Jennifer

2014-01-05 @ 20:12:27 - http://acha.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0