New

Pike - Fick i present
stickad - Holmlunds 199 kr
Nagelack Depend - Cubus 25 kr
Jätte dåliga bilder, men det här var iaf det jag har fått/köpt på sistone.

homework

Skinjacka-hm / Stickad-JC / Jeans-Lager 157 / converse-utomlands
Det här hade jag på mig idag. Min uppdatering har inte vart den bästa, under dem här dagarnar som jag inte bloggat på, har iaf jag hunnit med att va med vänner, vart på kultarnatten, spelat fotboll,ridit och mycket mer.
Nu: plugga för jag har prov imorgon och sjukt mycket läxor, ni får ha det så bra.

Nike flex speed

 
 
Jag var inne i stan i Söndags då köpte jag ett par nike flex speed för jag behövde verkligen ett par nya löparskor, dem kostade runt 600 lappen, jag skulle egentligen beställa ett par free run men det blev inte så.

Gränby

Jag har haft en toppendag i Gränby med två av mina systrar idag. Vi började med att äta en super god sallad på ett salladsställe sedan gick vi lite i affärer och sen avsluta vi dagen med frozen yogurt.
Jag köpte ett par springskor det kommer lite bättre bilder på dem sen.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Nytt i garderoben

 
låga Converse / Hollister t-shirt
Det här köpte min syster åt mig när hon var utomland. Idag eller i morgon kommer det en del till med vad jag har köpt/fått.

Fika

Kom hem från skolan för ungefär en timme sen, jag var så sugen på gifflar så jag bad mamma köpa några så nu sitter jag här och tjockar mig. Ikväll är det träning sen efter det ska jag bara ta det lugnt men nu ska jag plugga.

Självporträtt

 
Två självporträtt
Som sagt var det en helt vanlig skoldag idag bara. Ikväll hoppar jag träningen för jag har Upplandsträning imorgon, det ska bli både kul och spännande. Nu ska jag nog slå på en film, så hare bra.
 
 
 

Träning

Skoladagen gick förvånansvärt fort idag, jag kom hem för en eller två timmar sen, har inte hunnit med så mycket  sen dess bara ätit och pluggat lite. Nu snart ska jag åka och träna sen ikväll ska jag bara ta det lugnt.

Header

Som ni ser så böt jag header igår för jag hade tröttnat på min gamla plus att den var suddig, så här är min nya hoppas ni gillar den.

Hair

 
 
Josefin (min syster) fick göra vad hon ville med mitt hår för jag älskar verkligen när folk håller på med de, så hon gjorde en sjukt fin frisyr så var bara tvungen att visa den här.
Idag har jag inte gjort så mycket men igår var jag uppe i Dalarna och spelade match mot Gagnef de blev en förlust men jag lyckades faktiskt peta in ett mål så de var positivt iaf.